دیانادیانا، تا این لحظه: 18 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فرشته مامان وبابا

چند تا عکس از 6 ساله گی دیا نا گلی

1392/5/14 20:00
نویسنده : مامان ودیانا
537 بازدید
اشتراک گذاری

"به نام خداوند جان وخرد"

 

من دیانا امروز می خوامبراتون عکسهای 6 ساله گیمو که دایی جونم زحمت کشیده واز من گرفته رو براتون بزارم.امیدوارم که خشتون بیاد وبا گذاشتن نظراتتون منو خوشحال کنید.

اینجا از بسکه شیطونی کردم داییم منو کرد تو صندوق

39.gif

اینم یه عکس توپ.مرسی از عکاس و مدلینگش

冷兔0069

اینم جودی ابوت.

دیروز ما کلی مهمان داشتیم.ومن خیلی خوشحال بودم.مامان جونو بابا جونمم بودن.فقط یه کوچولو ناراحت شدم بخاطر اینکه دایی جونم قرار بود امروز بره تهران ومن چون خیلی دوسش دارم دلم براش تنگ.می شه.兔小贝0013

 

من خیلی دایمو دوست دارم .فقط گاهی اوقات شیطون گولم می زنه ودایمو اذیت می کنم.همین جا می خوام ازش معذرت خواهی کنم وبخوام مثل همیشه کنارم باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)